Szanowni Internauci nie dajcie sie zwieść. Rolnik to nowy...

Szanowni Internauci nie dajcie sie zwieść.
Rolnik to nowy login Szuii.
Ten sama forma wyrażania opinii.Te same charkterystyczne skróty myślowe oraz forma zdań.
Postanowiłem sprawdzić(nie znam się na tym całkowicie)to co opisywał rzekomy rolnik odnośnie działów gospodarki:
rolnictwa,sadownictwa i ogrodnictwa.Okazało sie,że rolnictwo jest działem gospodarki natomiast w skład ogrodnictwa wchodzi między innymi sadownictwo i warzywnictwo.Zatem sadownictwo jest działem ogrodnictwa a nie samodzielną dziedzina gospodarki(jak to opisywał w odpowiedzi w swoim poście rolnik)
A zatem albo Szuja zmienił nick na rolnik(od dłuższego czasu nie pojawią sie na portalu) albo operuje z zakupionego dla swojego potomstwa komputera pod tym właśnie nickiem.

6 komentarzy

cyklista-wylogowany

Na poparcie swoich spostrzeżeń odnośnie zmiany nicka podam przykłady:
W dniu 06.06 godz.9:59 otwiera post jako Szuja aby w dniu nastepnym 07.06 godz.8:42 juz jako rolnik poprzeć (z nicka) Szuję.
Ulubione rozpoczynanie postów Szuji już jako rolnika typu
www.-dn.08.06(dwukrotnie bez odzewu)godz.15:51
Ulubione "aforyzmy" Szuii-"A Wanda juz Niemca lubi" kilkakrotnie występujące na tym portalu w okresach wcześniejszych.
Oraz o rolnictwie(pisząc obrażliwie w stosunku do czytających)o jego rzekomym znawstwie z terminologi:rolnictwo,sadownictwo,ogrodnictwo-post z dnia 06.06 godz.18:56 oraz ten sam temat po zarzutach Czcigodnych Internautów dotyczących rolnika(w tym Szanownego Zbuntowanego-Kaloryfera)odn.07.06 godz.08:35.
Zwróćcie Szanowni Internauci uwagę na podobne ataki na wszystko i wszystkich zarówno dawniejsze (jako Szuja)jaki i obecne rolnika.

0 0
ID:15623

rolnik