Przeglądając dziś neta natrafiłem na taki...

Przeglądając dziś neta natrafiłem na taki artykuł:
http://minakowski.pl/jak-komorowscy-wyludzili-tytul-hrabiowski-i-herb-korczak/
Za przywłaszczenie i posługiwanie się jakimś tytułem zwykłemu człowiekowi groziła by odpowiedzialność karna. Ciekaw jestem jak będzie w przypadku pana marszałka?

5 komentarzy

wyborca

Jak to co? gloria i chwała ! POzdrawiam. Tak to już jest w naszym pięknym kraju.

0 0
ID:16093

zbuntowany_kaloryfer

Z przytoczonym wykładem (nota bene bez tekstów źródłowych)nie jestem w stanie polemizować, gdyż zwyczajnie nie znam się na heraldyce. Dysputy o sprawach, o których nie ma się zielonego pojęcia zostawiam działaczom pIs.

Uwaga! Osoby, które zdecydują się przeczytać cytowany tekst niech koniecznie przeczytają też wymianę zdań na forum poniżej tekstu! Wiele z tych wypowiedzi pozwoli Wam właściwie ustosunkować się do osoby dr Marka Minakowskiego jak również intencji autora tegoż tekstu.
Znamienne jest np. to, że p. Miniakowski jest zwolennikiem Korwina-Mikke, który jako zaprzysięgły wróg demokracji określa ją jako największe zło itp.

Ps. Proponuję nie przesadzać ze straszeniem Internautów sankcjami za "przywłaszczenie" tytułu. Pomijając fakt, że nic takiego nie miało miejsca i p. Marszałek nigdy się nie przedstawiał w ten sposób (to tylko mentalność i zawiść typowa dla "fornoli" od pewnego czasu nadużywa tego określenia)... To Marszałka tak tytułowano, w tym np. w jednym z artykułów w Polityce. P. Komorowski natomiast nie zaprzeczał kategorycznie. Obawiam się, że między przedstawianiem się a tym jak mnie przedstawiają jest duuuuuża różnica;)
Pamar, a jeżeli od jutra zacznę tytułować się sułtanem albo carem? Jest to wg Ciebie karalne - wszak to tytuły;) Wydaje mi się, że chyba jednak nie będą zamykać za sułtana;)

0 0
ID:16096

kortyzol

Ty Pamar to się chyba obudziłeś.Nie czytasz co inni piszą na forum i powielasz.

0 0
ID:16103

pamar

@ zbuntowany_kaloryfer, 17:01:14