Umowa sponsoringowa pomiędzy spółką Anwil a Klubem Koszykówki Włocławek będzie obowiązywała do końca czerwca 2025 roku i gwarantowała świadczenia na uzgodnionym wcześniej poziomie.
Jesteśmy z Klubem Koszykówki Włocławek od blisko 30 lat, wpisując się w sportową historię tego miasta. Wiemy ile dla jego mieszkańców znaczy ta drużyna i jak dumni są z osiąganych przez nią sukcesów. My również. Dlatego, pomimo trudniejszego okresu, będziemy kontynuować nasze wsparcie, choć w ograniczonym zakresie, pozostając sponsorem tytularnym włocławskiego klubu. ANWIL to marka mocno zakorzeniona w świadomości kibiców i chcemy, by tak pozostało – mówi Konrad Tajduś, Prezes Zarządu ANWIL.
Od dzisiaj w sponsoring włocławskiego klubu włączyła się także spółka ORLEN, której logotyp będzie prezentowany na najlepszych powierzchniach reklamowych w Hali Mistrzów we Włocławku (w tym na parkiecie – na kołach podkoszowych i bandach LED) oraz na strojach sportowych zawodników. Stała ekspozycja logotypu ORLEN, również podczas telewizyjnych i internetowych transmisji krajowych rozgrywek ligowych i europejskich pucharów, będzie dla Grupy ORLEN gwarancją dotarcia do tysięcy kibiców koszykówki.
Drużyna Anwilu Włocławek jest symbolem polskiej koszykówki, jednym z najpopularniejszych klubów tej dyscypliny w naszym kraju. Zależy nam, żeby pomimo trudnych okoliczności, miał zapewnione odpowiednie warunki do kontynuowania rozwoju sportowego. Mamy wielki szacunek do wyjątkowej relacji ANWILU z Klubem Koszykówki Włocławek, dlatego nie chcemy ingerować w dotychczasowe świadczenia, w tym nazwę klubu – podkreśla Lidia Kołucka, Dyrektor Wykonawcza ds. Sponsoringu w ORLEN.
Połączony sponsoring włocławskiej koszykówki przez spółki z Grupy ORLEN będzie realizowany do momentu poprawy koniunktury na rynku, na którym działa ANWIL, co pozwoli spółce powrócić na pozycję wiodącego sponsora klubu.
Dzięki wsparciu ANWILU w ostatnich latach KKW mógł z sukcesami występować w krajowych rozgrywkach oraz reprezentować polską koszykówkę na międzynarodowych arenach. Także ORLEN, jako największy sponsor sportu w Polsce, angażuje się we wsparcie tej dyscypliny. Spółka jest strategicznym partnerem Polskiego Związku Koszykówki. W
ramach obowiązującej umowy sponsoruje żeńską i męską reprezentację Polski, a także 16 reprezentacji młodzieżowych, w których swoje talenty szlifuje przyszła kadra koszykówki.